Головна
 
Балаклійська філія КЗ "ХГПА"П`ятниця, 30.07.2021, 03:39



Вітаю Вас Гість | RSS
Головна
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2017 » Лютий » 15 » Інноватика та творчість педагогів – основні шляхи до успіху в роботі з учнями
22:54
Інноватика та творчість педагогів – основні шляхи до успіху в роботі з учнями

15 лютого студенти 43 та 24 груп відповідно до завдань, які окреслені програмою Безперервної педагогічної практики зібрали все цікаве, що знайдене ними із запропонованих бібліотекарем книг, довідників, періодичних видань, інших доступних інформаційних джерел, та презентували звітні матеріали практики.

Розпочали роботу конференції Черних В., та Сидорович А.(студенти 43 групи), які звернули увагу присутніх на що, основу і зміст інноваційних освітніх процесів становить інноваційна діяльність вчителя, сутність якої полягає в оновленні педагогічного процесу, внесенні новоутворень у традиційну систему. Студенти ознайомили присутніх з Концепцією «Нової української школи», з «Педагогічно-інноваційним колектором» своєрідним науково-методичний накопичувачем, що містить будь-яку практично значущу нову для студента інформацію, зібрану протягом усього періоду практичного навчання.

«У світі інновацій» – під такою рубрикою викладач Власенко Н.П. презентувала нову хрестоматію сучасної дитячої літератури.

Студенти Дячук А., ХільЮ, Скиба К., Парфанюк Т. висвітлили рубрику під назвою «Взірцева колекція» – це педагогічні ідеї та досвід педагогів- новаторів, ефективний педагогічний досвід авторських шкіл, альтернативних закладів освіти та ін., конкретні методики, як навчити учня вчитися.

Бердоус А. представила рубрику «Ось які мої учні!». Студентка успішно працює асистентом вчителя та здійснює включення дитини з особливими освітніми потребами в загальноосвітній навчальний простір.

Древаль Ю. та Макрушева Д. ознайомили присутніх з рубрикою «Еврика! – науково-педагогічні ідеї» – це скарбничка суб’єктивно- інноваційних науково-педагогічних матеріалів (нові шляхи розв’язання певної педагогічної проблеми, креативна модель, технологія вдосконалення науково-педагогічного явища чи процесу тощо).

Підгорна А., Яковлєв М., Новицький А., Беседін Б., Петришено К., Зубаха М. презетували рубрику «Методична шпаргалка» – яка містить плани, алгоритми, схеми розбору уроків, позакласних заходів та інший матеріал, який висвітлює особливості педагогічної роботи студентів з молодшими школярами.

Нехай ніколи не вичерпуються доброта і мудрість у вчительському серці. Студенти 43 та 24 групи бажають Вам нових творчих злетів у створенні простору для професійного росту.

Переглядів: 535 | Додав: galka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728

Архів записів

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples


  • Copyright MyCorp © 2021