Головна
 
Балаклійська філія КЗ "ХГПА"П`ятниця, 30.07.2021, 03:50



Вітаю Вас Гість | RSS
Головна
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2018 » Грудень » 18 » Розвиток професіоналізму вихователя
23:22
Розвиток професіоналізму вихователя

Особливості розвитку та формування готовності майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти до професійної діяльності є надзвичайно актуальною проблемою, оскільки жодна інша професія не ставить таких вимог до людини, як професія педагога, вихователя. Саме розвитку професіоналізму вихователя була присвячена підсумкова конференція практики «Ознайомлювальна педагогічна практика» студентів 21 групи спеціальності 012 Дошкільна освіта.

Викладач-керівник практики В. Т. Карабцова звернула увагу присутніх, що ефективність роботи освітніх навчальних закладів залежить не лише від програм навчання і виховання, а й від особистості педагога, його взаємин із дітьми та професіоналізму. Кожен талановитий, висококваліфікований, вдумливий педагог поєднує у своїй практиці загальнотеоретичні досягнення педагогіки, власний досвід, особистісні переваги та особливості дітей, з якими він працює.

У своїх виступах майбутні педагоги (К. Кузьміна, М. Ткаченко, Л. Слабунова та ін.) зауважили, що вихователь закладу дошкільної освіти є головною постаттю. Саме від його професіоналізму залежить інтелектуальне, духовне, соціальне, емоційне становлення особистості дітей дошкільного віку.

Студенти-практиканти також висвітлили властивості та якості особистості вихователів: інтелектуальні (кмітливість, професійне спрямування, сприйняття, пам'ять, мислення, уява, прояв та розвиток творчих здібностей дітей), моральні (любов до дітей, віра в їх можливості та здібності, педагогічна справедливість, вимогливість, повага до вихованця – все, що складає основу професійної етики педагога) та духовні засоби (основа його загальної та педагогічної культури), що забезпечують педагогічний вплив на вихованця.

Протягом практики майбутні вихователі спостерігали проведення режимних процесів. І студенти–практиканти побачили, що досвідчені педагоги під час режимних моментів, а також ігор і побутового спілкування з малюками, зверталися до народних пісеньок, потішок, забавлянок.

Л. Бовдир розповідає: «Так, наприклад, щоб викликати у дітей позитивне ставлення до вмивання, вихователь нашої групи використовувала потішку «Водичко, водичко», а процес одягання супроводжувала примовками: «Чок, чок, чобіток», «Шапка та шубка – ось і весь Мішутка» «Маша рукавичку одягла…».

З роками не втрачає своєї актуальності, а відкривається все новими і новими гранями всеосяжна, багатоаспектна науково-педагогічна творча спадщина Василя Сухомлинського. Студенти 21 групи переконалися, що саме педагогічна спадщина видатного педагога доводить, що лише високодуховна особистість прагне передавати багатства своєї душі нащадкам.

Побажаємо студентам 21 групи в майбутньому стати хорошими вихователями, прагнути до професійної самоосвіти і самовиховання, мати високий рівень самоконтролю, емоційну врівноваженість, комунікабельність, готовність до співробітництва, впевненість у собі, усвідомлювати відповідальность за життя, здоров’я та розвиток дітей.

Переглядів: 305 | Додав: galka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples


  • Copyright MyCorp © 2021