Головна
 
Балаклійський педагогічний фаховий коледжПонеділок, 30.01.2023, 19:32



Вітаю Вас Гість | RSS
Головна
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


21:15
«Творчі сходинки студентів до педагога фахівця»

16 лютого 2015 року в Балаклійській філії Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради  відбулася звітна науково-практична конференція «Творчі сходинки студентів до педагога фахівця» за підсумками переддипломної педагогічної практики студентів ІV та ІІ курсу. Студенти 41та 22 груп спеціальності 5.01010101 «Дошкільна освіта» проходили переддипломну педагогічну практику на базі дошкільних навчальних закладів м. Балаклія та Харківської області.

 На заході були присутні заступник директора з навчально-виховної роботи Фролова Н.Є., завідувач навчально-виробничої практики Нечитайло Л.Г., викладачі-керівники практики Слабко Н.М., Карабцова В.Т., Рибас Д.С., Огородник Г.О., вихователь-методист Балаклійського дошкільного навчального закладу № 4 Шелест І.В. та викладачі філії. Ведучі творчого звіту – студенти 41 групи Акімова Валерія та Кур’єрова Аліна.

Підсумкова конференція була відкрита викладачами-керівниками практики, які відзначили творчий підхід та сумлінність студентів у виконанні завдань, у практичному оволодінні ними фаховими уміннями та навичками. Захист практики проходив у формі представлення студентів більшості баз практики, що включало у себе докладну інформацію про них, самостійно проведені заняття та мультимедійний супровід (фото-, відеодобірка матеріалів).

Активну участь у підведенні підсумків педагогічної практики прийняли студенти, ділячись своїми враженнями та надбаннями. Так, студенти-практиканти Стремоухов О. та Шаповал В., підготувати відео презентації залікових форм організації занять з дошкільнятами; Землін А, Шелівальник С. висвітлили фрагменти роботи логопеда – проведення артикуляційної гімнастики та пальчикової гімнастики. Акімова В., Кур’єрова А. продемонстрували методику навчання дітей англійської мови з використанням МАС (методу асоціативних символів), який звільнить дітей від постійного нудного заучування нових слів та виразів і перетворить складний процес запам’ятовування мовного матеріалу в розвагу.

Студенти Болдарєва О., Рибалка В., звітуючи про виконання завдань практики, визначили важливу роль переддипломної практики у становленні їх як майбутніх вихователів. Караєва М., Обод Ю., зауважили, що в ході практики здійснювали спостереження відвіданих занять; проводили і аналізували власні заняття; вивчали досвід вихователів і переносили ефективні  прийоми і форми роботи у власну діяльність.

Студенти Пукаляк І.,Григора С., відзначили, що в процесі проведення навчально-виховної роботи значну увагу приділяли налагодженню доброзичливих взаємин з вихованцями, старались викликати повагу та довіру в дітей, були авторитетом у їхніх очах, забезпечити емоційно-позитивну атмосферу педагогічного спілкування.

Студенти-практиканти, які працювали в старших групах ДНЗ (Козінкіна Ж.,Попова Т., Снегірьова О.), підкреслили, що глибше познайомились з особливостями планування та організації різних форм життєдіяльності дітей за програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», а також із змінами в освітньому процесі дошкільного закладу, спрямованими на реалізацію вимог, визначених новою редакцією Базового компонента та програми виховання та навчання дітей від 2-х до 7 років «Дитина».

Вихователь-методист Балаклійського дошкільного навчального закладу № 4 Шелест І.В. акцентувала увагу студентів, що педагогічна практика поглибила теоретичні знання; виробила у майбутніх вихователів уміння і навички практичної діяльності у дошкільних навчальних закладах; сформувала і розвила професійно-педагогічні уміння і навички; дала можливість оволодіти сучасними методами і формами педагогічної діяльності, новими прогресивними технологіями навчання (авторською технологією Т. Пироженко – психолого-педагогічне проектування); формувала творчий дослідницький підхід до педагогічної діяльності.

Усі студенти залишились задоволеними проходженням переддипломної педагогічної практики і в один голос говорили про те, що вони правильно обрали свою професію.

Переглядів: 694 | Додав: galka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728

Архів записів

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2023