Головна
 
Балаклійська філія КЗ "ХГПА"П`ятниця, 30.07.2021, 01:45



Вітаю Вас Гість | RSS
Головна
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2018 » Грудень » 19 » Використання особистісно-орієнтованої технології в роботі вихователя
20:08
Використання особистісно-орієнтованої технології в роботі вихователя

19.12.2018 відбулася підсумкова конференція практики «Практика в групах дітей раннього дошкільного віку» для студентів 12 групи спеціальності 012 Дошкільна освіта. Тема конференції «Використання особистісно-орієнтованої технології в роботі вихователя».

Розпочала роботу конференції викладач-керівник практики Н. М. Слабко: «Сучасні тенденції розвитку дошкільної освіти характеризуються переходом від традиційної моделі до розвивальної конструктивної моделі, де створюються сприятливі умови для особистісного становлення й творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності».

У виступах студенти висвітлили, що особистісно-орієнтована технологія  спрямована на створення відповідних умов для становлення дошкільника як особистості, яка живе повноцінним життям.

Майбутні педагоги звернули увагу присутніх, що введення в життя особистісно-орієнтованої моделі освіти потребує від вихователя вміння враховувати індивідуальність кожної дитини.

Протягом практики студенти реалізовували індивідуальний підхід до кожної дитини, використовуючи спільну діяльність, заняття, різноманітні ігри. Відвідуючи заклади дошкільної освіти, майбутні вихователі побачили з яким захопленням граються діти у рухливі ігри «Горобці та автомобілі», «Один, два, три – куточок свій займи», «Кіт і миші» та ін. Особливе місце у ранньому дошкільному віці мають конструкторсько-будівельні ігри, серед яких практиканти спостерігали такі як «Казковий будинок», «Ігровий майданчик» тощо. Протягом практики майбутні педагоги використовували наступні сюжетно-рольові ігри «Дитячий садок», «Сім’я», «Будівельники», «Ляльки обідають», «Напоїмо ляльок чаєм» та ін. Студенти-практиканти застосовували на практиці дидактичні ігри, за допомогою яких передавали дитині ті чи інші знання і формували певне уявлення про оточуючу її дійсність, навчали спілкуватися, робити власні висновки, урізноманітнювати свої дії, виконуючи поставлену перед ними конкретну ігрову задачу.

По закінченні конференції студенти усвідомили, що у контексті особистісно орієнтованого виховання вихователь – це «не ... пасивний виконавець чужих педагогічних та методичних рецептів...», а «...яскрава творча індивідуальність, що реалізує в діалозі з дітьми свій світогляд і світорозуміння і здатна розробити власну педагогічну концепцію, програму чи технологію».

Побажаємо майбутнім вихователям, застосовувати сучасні технології, які побудовані на інноваційних формах роботи, що розвивають творчі й дослідницькі навички. Тому, що знання, набуті в досвіді, є власним надбанням людини, і надалі їх легко застосовувати на практиці.

Переглядів: 251 | Додав: galka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples


  • Copyright MyCorp © 2021